Skip Navigation Links
 
  Skip Navigation Linksسنا : نمايش خبر  
 
 
1 
 
فرابورس
https://goo.gl/3v2ueR
1397/04/27 - 11:03 تاريخ انتشار: 1263 تعداد بازديد: 50512 كد خبر:
در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی؛
فرابورس ایران موفق به کسب 4 رتبه در سطح ملی شد
در رقابت‌های جشنواره انتشارات روابط عمومی که در دو سطح ملی و استانی برگزار شد، روابط عمومی فرابورس ایران در سطح ملی در بخش «ویژه‌نامه» با ارائه «ویژه‌نامه فین‌استارز 2018» که مربوط به اطلاع‌رسانی و پوشش خبری بزرگ‌ترین رویداد استارت‌آپ‌های مالی ایران بود، مقام اول را کسب کرد.

آیین پایانی سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با حضور محمد سلطانی‌فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی دارابی معاون امور استان‌های صداوسیما و زهرا سعیدی رئیس فراکسیون روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در هتل بزرگ ارم به منظور بزرگداشت و اهدای جوایز به روابط عمومی‌های برتر شرکت‌کننده در این جشنواره برگزار شد و طی آن از روابط عمومی فرابورس ایران به خاطر کسب 4 رتبه برتر در سطح ملی، تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) به نقل از فرابورس ایران، در رقابت‌های جشنواره انتشارات روابط عمومی که در دو سطح ملی و استانی برگزار شد، روابط عمومی فرابورس ایران در سطح ملی در بخش «ویژه‌نامه» با ارائه «ویژه‌نامه فین‌استارز 2018» که مربوط به اطلاع‌رسانی و پوشش خبری بزرگ‌ترین رویداد استارت‌آپ‌های مالی ایران بود، مقام اول را کسب کرد.

همچنین در بخش‌های «نحوه ارسال آثار» و «بروشور» موفق به دریافت رتبه دوم شد. بروشور‌های ارائه شده از سوی روابط عمومی فرابورس ایران به سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، شامل مجموعه 9جلدی کتابچه‌های معرفی بازارها و ابزارهای فرابورس ایران بود که با هدف شناساندن کارکرد بازارهای فرابورس به عموم مخاطبان با به کارگیری زبان و نوشتار ساده و بهره‌گیری از اینفوگرافیک، تولید و منتشر شده است.

در بخش «کتاب» نیز فرابورس ایران با ارائه «کتابچه پنل‌های فین‌استارز» که شامل محتوای میزگردهای تخصصی برگزار شده طی فین‌استارز 2017 با موضوعاتی همچون ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها، مدل‌های نوین کسب‌وکار در بازارهای مالی و دیگر مسائل پیش روی استارت‌آپ‌هاست و با هدف بهره‌گیری مخاطبان از مباحث علمی روز و تخصصی مطرح‌شده در پنل‌ها توسط روابط عمومی گردآوری، تنظیم و ویراستاری شده است، به همراه کتاب‌های «بازارهای مالی و معاملات، مقدمه ای بر ریز ساختار بازار و راهبردهای مالی»، «مبانی خلق ارزش برای سهامداران و ارزشیابی شرکت» و «مدل‌سازی سری های زمانی مالی بارتبه سوم را کسب کرد.

خاطرنشان می شود: جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی جشنواره‌ای برای انتخاب و معرفی بهترین الگوها و عملکردها در زمینه انتشارات روابط عمومی‌هاست که هرساله توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می‌شود. در بخش رقابتی سیزدهمین دوره این جشنواره، روابط عمومی وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی از جمله وزارت راه و شهرسازی، بانک مسکن، فرهنگستان هنر، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، بانک سامان و ... در کنار فرابورس ایران و در رشته‌های مختلف این جشنواره حائز رتبه شدند.

 
-پايگاه خبری بازار سرمايه -سنا توسط:
نام و نام خانوادگی
آدرس الكترونيك
 
ديدگاه خود را درباره اين مطلب بيان کنيد.
 
لطفا رتبه پيشنهادی خود به اين خبر را مشخص نماييد
كم
1 2 3 4 5 6 7 8 9
زياد
1 2 3 4 5 6 7 8 9
0 نفر به اين مطلب رای داده اند
 
 
 
 
©2017 All rights reserved.
Powered by IT Department of SEO.
 
©(1389-1395) تمام حقوق این سایت متعلق به سازمان بورس می باشد
نقل مطالب بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد