علی تیموری

علی تیموری، مدیر عامل گروه مالی کاریزما، در میزگرد «بیمه‌های عمر و زندگی مبتنی بر کالا» که به ابتکار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، برگزار شد، ضمن آسیب‌شناسی ساختار کلاسیک صنعت بیمه، عوامل رشد نکردن بازار بیمه عمر و زندگی را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، علی تیموری با اشاره به آماده بودن زیر ساخت‌های فنی، روند پیش روی ابزار بیمه‌های عمر و زندگی مبتنی بر کالا را روشن می داند و معتقد است: می‌توان به وسیله این ابزار، منابع را کانالیزه و به بازار سرمایه و اقتصاد وارد کرد.

او پیش‌بینی کرد: بزرگ‌ترین ریسک ممکن در بازار بیمه‌های عمر و زندگی مبتنی بر کالا، تقابل‌هایی است که رگولاتورهای بخش‌های مختلف با یکدیگر خواهند داشت.

صحبت‌های علی تیموری، مدیر عامل گروه مالی کاریزما را، که در میزگرد بیمه های عمر و زندگی مبتنی بر کالا، بیان شده، در ویدئوی زیر ببینید:

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

پربازدیدترین

آخرین‌های چندرسانه‌ای