مرکز تماس ذینفعان بازار سرمایه

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، از پاسخ‌گویی به بیش از ۸۰۰ هزار تماس در مرکز تماس ذی‌نفعان بازار سرمایه (۱۵۶۹) در فصل پاییز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سپرده‌گذاری مرکزی، بر اساس آمار منتشر شده، از مجموع ۸۵۸ هزار و ۶۹۷ تماس ورودی با مرکز تماس ذی‌نفعان بازار سرمایه «۱۵۶۹» در پاییز سال جاری، به ۸۰۰ هزار و ۶۰۷ تماس پاسخ داده شده است.

بر اساس این گزارش، در این بازه زمانی، بیش‌ترین دلایل تماس مربوط به سهام عدالت بوده است به‌طوری‌که ۴۴ درصد تماس‌ها با این مرکز درباره سهام عدالت با موضوع «سود سهام عدالت و تقسیم سهام عدالت متوفیان» و ۳۸ درصد درباره سجام مربوط به موضوع «نحوه ثبت نام شخص حقیقی و حقوقی» بوده است.

هم‌چنین سوالات و موارد مربوط به سامانه‌ درگاه یکپارچه ذی‌نفعان بازار سرمایه DDN با بیش از ۲۳ هزار و ۵۰۰ تماس، مربوط با موضوع «نحوه استفاده از درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه و چگونگی دریافت گزارش‌های ناشران» از دیگر موارد مطرح شده تماس گیرندگان در این بازه زمانی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

پربازدیدترین

آخرین‌های بازار سرمايه